Forum AutoAlarm & Car Audio  Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
Własny warsztat

 
Odpowiedz do tematu    Forum AutoAlarm & Car Audio Strona Główna » Hyde Park Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Własny warsztat
Autor Wiadomość
kościsty
Początkujący


Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 8

Post Własny warsztat Odpowiedz z cytatem
Cześć, zastanawiam sie nad stacją kontroli pojazdów, ale nie wiem czy potrzebne są jakies uprawnienia, żeby cos takiego prowadzić? Chodzi mi o to żeby zatrudnić z dwóch pracowników, bo ja sam nie jestem mechanikiem. Planuje rozpocząć studia podyplomowe w kierunku kierowania firmą - takie: http://www.wsb.pl/poznan/kandydaci/studia-podyplomowe/kierunki/studia-menedzerskie-studia-modulowe żeby sie w tym wszystkim nie pogubić. Męczy mnie jednak to że nie mam wykształcenia a chce kogoś nadzorować, w tym upatruje problem, bo to chyba jednak nie jest dobra sytuacja? Czy słusznie się martwię ? Czy to w ogóle ma znaczenie? Wiem, że musi być osoba od "papierków" przy takim biznesie, ale te wątpliwości...
Nie Sie 17, 2014 21:54 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Nie Sie 17, 2014 21:54
administrator
Zaawansowany


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 224
Skąd: Gdańsk

Post Odpowiedz z cytatem
Myślę że żeby otworzyć taki punkt nie trzeba mieć specjalnych uprawnień.
Diagności którzy będą pracowali już takie dokumenty powinni mieć.

Faktycznie ciężko będzie trzymać wysoko poziom takiej stacji jeżeli właściciel nie zna się na mechanice. Proponuję przed tym przedsięwzięciem parę dni spędzić na praktyce w podobnej stacji.

Pozdrawiam
Powodzenia

_________________
Auto Expert
www.autoexpert24.pl
www.autoexpert24.pl/sklep
Wto Paź 07, 2014 21:17 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Baksi
Początkujący


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 10

Post Odpowiedz z cytatem